fredag 23. september 2011

Tegne/male på veggen

 For en tid tilbake hadde jeg en gutt som var svært fasinert av det som fantes i havet. Han ønsket seg bilder av filmen Nemo. Jeg er i utgangspungtet ikke noe god å tegne så da startet jeg på nettet.                                                                   
 Jeg leitet etter ulike bilder som guttungen etterhvet godkjente. Så tok jeg utskriftet av de. Men det som kom ut var jo pittesmå bilder som jeg ikke kunne bruke. Hva gjør mor da. Jeg brukte kopi maskinen som jeg har og forstørret opp hvert bilde til de ble i passelig størrelse på.

Så tegnet jeg på med svart turs. (jeg klippet ut del for del og tegnet rundt hver del).

Så var det klart for å male. De ulike delene fikk hver sin farge å vips.......

Så har man en veldig fornøyd gutt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar