søndag 23. oktober 2011

Jobb......... eller det å være fri for jobb..........

Jeg har siden jeg var færdig utdannet barnevernspedagog vært på leting etter fast jobb. Det ser ut til at det kan vise seg å bli vanskelig. Dette fordi jeg har tatt utdannelsen hær i harstad og det er flust av andre barneverspedagoger hær. Så nå er jeg på vikar børsen. Å stå opp hver dag i håp om å bli oppringt. Det vi si at jeg starter dagen så tidlig at jeg er klar til kl 0800 hvis telefonen skulle komme til å ringe.......

Jeg kan ikke si noe annet en at det er ett pes.. jeg ønsker fast jobb med faste rutiner og ikke minst fast inntekt. Det å sitte hver dag å telle timer hvor langt en er kommet denne mnd synes jeg er ett pes. Så men den tanken er det bare å komme seg i seng....god natt

Ps. hvis du skulle trenge meg i jobb er det bare å ringe.

3 kommentarer:

  1. Hei! Uff,kan tenke meg det er slitsomt! Håper det snart dukker opp noe fast. Ser du er fra nabobyen,koselig da.
    Ønsker deg en fin lørdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hei kjære gravid eller mammabogger!

    MB- mammablogger inviterer deg til å bli medlem hos oss. Vi er et felles nettsted for mammablogger og vil gjerne ha DEG med som en av våre medlemmer. Det er helg gratis.

    Ta en titt på http://www.mamma-blogger.com/ og les uneder ”medlemskap” for å bli medlem.

    Dette er en flott sjanse for deg for å få lesere.

    Håper vi hører fra deg!

    Klem fra mammablogger.

    SvarSlett
  3. Hei:-)

    Jeg studerer siste året på Kunstakademiets Designskole på Bornholm i Danmark. Jeg er i gang med eksamensprosjektet mitt: Jeg skal lage et service i porselen beregnet til barn (aldersgruppe 1-6 år). Målet mitt er å lage et service som gjør at barn har lyst til å spise av det. Det skal være slitesterkt, lett å bruke og ha et utseende som barn liker. Så tenkte jeg: Hva med å spørre barna selv? Derfor tar jeg kontakt med mødreblogger i Norge og Danmark for å få hjelp til å finne det ut. Jeg har selv en datter på 19 måneder, men hun er for liten til å sette ord på det selv. Kunne du tenke deg å spørre dine barn om hvordan et service til dem skulle se ut? Det hadde vært supert! Takk på forhånd.

    Mvh, Guro

    SvarSlett